Paydaşlar ve Uyum: Müşteri Fonksiyonları

Good manufacturing practice. Stamp of approval. Quality management abstract concept. Standard for quality control, ISO 9001 , international certification concept. Cartoon flat vector illustration

Müşterilerin ya da üst kuruluşların şart koştuğu sistemler ile uyumluluk ihtiyacının sistemli bir şekilde yönetimi risklerinizi azaltır ve gelecek siparişlerinizi kolaylaştırır.

Pro-Q, kuruluşunuzun uyumluluğunu kolayca yönetmenizi ve müşterilerinize kanıtlamanızı sağlıyor. Pro-Q kullanıcıları defalarca “En İyi Uygulama” seçilerek bunu kanıtladı.

Sözleşme ve Şartnamelerinizin İş Yapış Şeklinizi Değiştirmesini Yönetin ve Kanıtlayın

İş yapış şeklinizi etkileyen ya da kanıtlanması gereken şartname maddelerinizi kontrol olarak tanımlayın ve ilan edebilirsiniz. Kontrolleriniz üzerinden çalışmalarınızı gerçekleştirerek gelişiminizi kolayca izlenebilir ve kanıtlanabilir hale getirebilirsiniz.

Yüklenici Denetimlerinizi Yönetin

Müşteriniz ya da üst kuruluş tarafından yapılan denetimleri ve bulgularını yönetir ve sonuçlarını raporlayabilirsiniz.

Projelerinizi Yönetin

Diler iseniz her bir türü ayrı iş akışları ile çalışabilen projeler oluşturun ve işlerini yönetin. Çok aşamalı ve her bir aşamasında tamamlanması gereken bilgilerin olduğu karmaşık projelerinizi yapılandırın.

“Şartname Nerede?” Sorularından Kurtulun

Çalışma biçiminize göre hesap ya da proje kayıtlarında nitelikli dosya alanları tanımlayın ve şartname dokümanlarının yüklenmesini zorunlu tutun. Diler iseniz şartnamelerinizin ilgili maddelerini kontrol olarak tanımlayın ve faaliyetleriniz ile ilişkilendirin.

Müşteri Bildirimleri

Müşterilerinizden gelen bildirimlerin kuruluşunuz ya da müşterinizin sistemine göre yapılandırılmış senaryolar ile çalışın.

Müşterinizin Pro-Q’su ile Entegre Olun

Müşteriniz Pro-Q kullanıyor ise size açılan faaliyetleri takip etmek için posta tarama ihtiyacı duymazsınız. Müşterinizde açılan girdi (Denetim Bulguları, Müşteri Bildirimleri, Uygunsuzluklar, Öneriler, Olay İncelemeleri, En İyi Uygulamalar, Öğrenilmiş Dersler ve daha fazlası) ve Düzeltici Faaliyetler doğrudan sizin sisteminizde.

Müşterileriniz ile İlgili Oluşturduğunuz Çalışmalar da “İçeride”

Her türlü yönetim sistemi girdisi (Denetim Bulguları, Müşteri Bildirimleri, Uygunsuzluklar, Öneriler, Olay İncelemeleri, En İyi Uygulamalar, Öğrenilmiş Dersler ve daha fazlası), Toplantılar ve Düzeltici Faaliyetler tedarikçileri de hedefleyebilir ve bilgilendirebilir.

Bağlantı ve Kontak Bilgileri

Başka bir rehber yönetmenize gerek yok. Hesap ve Projeler üzerinde kontak bilgilerinizi tutun ve sadece ilgililerin erişebilmesini sağlayın.