Pro-Q’nun eşsiz konseptinde Yönetim Sistemi Çalışmaları; kuruluşunuzu “Dönüştüren” fonksiyonlar olarak tanımlanır. Bu yaklaşımda, Düzeltici Faaliyetler, Risk Çalışmaları, İyileştirme Projeleri, İyileştirme Uygulamaları, Standart Proje Uygulamaları bu kapsamda tasarlanmıştır.
YS Çalışmaları, konusuna göre özelleşmiş olmak ile birlikte (pek çok diğer fonksiyon gibi) ortak davranışlar içerirler. Tüm çalışma fonksiyonlarında; Alt Aksiyon (Görev) Yönetimi, İş Akışı, Sorumluluk temelli ortak bir yaklaşım mevcuttur. İlgili fonksiyon ve kurguladığınız senaryolar ne kadar basit ya da karmaşık olur ise olsun kullanıcılarınız aynı tarz ile karşılaşır ve yeni konularına kolayca uyum sağlar.
Ek lisans gerektirmeyen “Misafir Kullanıcı” imkanı ile birleştiğinde; her kullanıcının yönetiminize katıldığı, sorumlusu olduğu çalışmaları yönettiği etkili bir sistem elde edersiniz.
Kıyaslanabilir – İncelenebilir Bilgi Tabanı
Düzeltici Faaliyetlerde neden – sonuç ve diğer sınıflandırmaları Düzeltici Faaliyetler ve Risk Yönetimi girdileri ile ortaktır. Bu sayede gerçek anlamda kıyaslanabilir – analiz edilebilir bir veri yapısına sahip olursunuz.
İyileştirme Projeleri, İyileştirme Uygulamaları ve Standart Proje Uygulamaları kendi içlerinde aynı veri yapısına sahiptir ve kolaylıkla 5S uygulamanız ile FoD uygulama verilerinizi kıyaslayabilirsiniz.
Alt Faaliyetler / Aksiyonlar Yönetin
Tüm yönetim sistemi çalışmaları alt aksiyon planlarının yönetilmesine ve türe göre tanımlanmış tamamlama şartları – akışlarının gerçekleştirilmesine izin verir.
Sorumluluk Birime ya da Pozisyona Atanabilir
Düzeltici Faaliyetler, Yönetim Sistemi Girdileri gibi birime ya da pozisyona atanabilir. Birime atanan çalışmalar için tüm birim çalışanları aynı seviyede yetkilidir.
Dahası da var; Bir dış hesaba da (örneğin tedarikçiniz) Düzeltici Faaliyet oluşturulabilir.
Kaizen, 6S Projeleri, 5S, FoD Uygulamaları ve Daha Fazlası
“İyileştirme” projelerinin karmaşık ihtiyaçları mevcuttur ve Pro-Q ile karşılayabilirsiniz.
Her Tür Kendi Akışına Sahip
Düzeltici Faaliyetler, İyileştirme Projeleri, İyileştirme Uygulamaları ve Standart Proje Uygulamaları türüne göre ayrı akış çalıştırabilecek şekilde tasarlanmıştır. Major faaliyetiniz ayrı, Minor faaliyetiniz ayrı tanımlara sahiptir*. Kaizen projeniz 6S projenizden tamamen farklı şekilde konfigüre edilebilir.
Projeleriniz Organizasyonunuzun ve Yönetim Sisteminizin Bir Parçası
Projelerinizin her birisi bir yandan organizasyon planınızda bir birim olarak davranır, yöneticisi ve pozisyonlarına sahip ekip üyelerine sahiptir. Bu sayede bir proje, bir birimin sahip olduğu tüm kaynak ve ilişkilere sahiptir. Bu imkanlar; Projeye özgü doküman, risk ve diğer fonksiyonların aynı zenginlik ile yönetilmesine imkan verir.
Çalışma Ekibi
Yönetim Sistemi Çalışmaları, sadece birer sorumluya değil, “çalışma ekibi” tanımlanmasına izin verir. Çalışma ekibi, tanımlarınıza bağlı olarak bu işletimde erişim yetkisi ya da doğrudan etkileşimde bulunma hakkına sahip olabilir.